A díj azért is bír különös jelentőséggel, mert a Heineken a Superbrands 2004-es indulása óta minden évben a legjobbak közé kerülhetett, így immár ötödik alkalommal mondhatja magáénak a kiemelkedő márkáknak járó címet.
A Superbrands Szervezet egyik fő törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. A magyarországi szupermárkákat egy, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló 14 tagú szakértői bizottság választja ki, a Magyar Szabadalmi Hivatal 95 000 nemzeti védbejegyzést tartalmazó adatbázisát alapul véve.
„Nagy öröm számunkra ez az elismerés, különösen az a tény, hogy eddig minden évben a legjobb márkák közé kerülhetett a Heineken” – fogalmazott Cor Honkoop, a Heineken Hungária marketing igazgatója. – „A Heineken világszerte a legkedveltebb és legelismertebb márkák egyike, az elismerés azt igazolja, hogy Magyarországon is méltán magas a presztízse.”
A márkaépítés Oscar-jaként is emlegetett cím tulajdonosai részt vehetnek a Superbrands Programban, amely még inkább elősegíti a márkák ismertségének és elismertségének növelését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.