Egyrészt menetrend szerinti elővárosi szárnyashajókkal kötné össze Szentendrét, Vácot és Százhalombattát a Belvárossal, másrészt január óta az anyacég, a Masped Zrt. egyik részlegeként szállítmányozást is vállal – mondta lapunknak Spányik Gábor, a társaság ügyvezető igazgatója.
Mivel a szállítmányozási piacon igen éles a verseny, a társaság a túlméretes és ömlesztett áruk szállításának megszervezésére szakosodott. A legtöbb megrendelésük eddig külföldi pontok közti fuvarra szólt. Az üzleti ajánlatban a raktározás is szerepel, ezért a bajai kikötőben bérelnek egy raktárat. Mohácson nincs teherkikötő, ezért a várossal közösen terveznek ott létrehozni egyet.
A cég ez évtől hétvégi járatokat indít Százhalombattára, a városi önkormányzattal együttműködésben. Ennek az ötletnek a továbbfejlesztéseként tervezi a társaság hétköznapi menetrend szerinti szárnyashajójárat beindítását Vác és Budapest (Belváros), valamint Szentendre, Budapest és Százhalombatta között.
Ez mindazok számára előnyös lenne, akik az említett települések felől a Belvárosba tartanak – érvel Spányik Gábor. Hiszen a harmincperces menetidő összehasonlíthatatlanul kevesebb lenne, mint autóval végigaraszolni a hatos vagy a tizenegyes úton, másrészt félóránkénti indulással annyi utast szállíthatna a PassNave, hogy naponta közel háromezerrel kevesebb gépkocsi terhelné a főváros úthálózatát.
A tervek megvalósításához azonban némi támogatásra is szüksége lenne a társaságnak, amelynek a dolgát az is nehezíti, hogy a közösségi közlekedésről szóló 2004. évi törvényben már nem szerepel a hajózás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.