Nagyszabású országos reklámkampányt indít szeptember 15-én a magyar borok népszerűsítésére a Magyar Bormarketing Kht.
„A kampány teljes költségvetése 95 millió forint plusz áfa, azaz összesen közel 120 millió forint. Ez lesz az első olyan hirdetéssorozatunk, amelyet a köztéri reklámok és újsághirdetések mellett a kereskedelmi televíziós csatornákon is látni lehet majd” – mondta a Világgazdaságnak Szabó Borbála, a Magyar Bormarketing Kht. belpiaci programigazgatója.
A szeptemberi kampány szlogenje „Magyar bor mindenkinek” lesz, fő üzenete pedig az, hogy a hazai nedű minden élethelyzetben és pillanatban adhat élményt, illetve minden eseményre lehet találni az alkalomhoz illő magyar bort, legyen az ünnep vagy hétköznap.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.