Az autóipar átlagosan 11 százalékot csökkent, néhány piacról – köztük Magyarországról – viszont még 60 százaléknál is nagyobb esést jeleztek. Miközben a gazdasági környezet nem támogatta az értékesítést, a Mazda képesnek bizonyult becsült piaci részesedését növelni 12 országban.
Az előrejelzések szerint hat piac – Anglia (2,4 százalék), Oroszország (3,5 százalék), Portugália (2,8 százalék), Szlovénia (3,3 százalék), Horvátország (3,4 százalék), és Lengyelország (1,1 százalék) – érte el mindenkori legjobb január-júniusi eredményét. További hat ország (Belgium, Svájc, Dánia, Norvégia, Törökország és Magyarország) pedig szintén piaci részesedés-növekedést könyvelhetett el.
Néhány piacon roncsautó-programokkal fokozták az autók iránti keresletet, ezek kezdeti eredményei azt mutatják, hogy különösen a mini autók szegmensére („A”) gyakorolt ez igazán kedvező hatást.
Bár a Mazda legkisebb modellje, a Mazda2 a kisautók szegmensében („B”) versenyez, az első féléves eladási számok szerint e programok hozzájárultak az 1,8 százalékos európai piaci részesedés eléréséhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.