Emiatt a vezetők nem tárgyalnak tovább a dolgozókkal, és kilátásba helyezték a felszámolási eljárás beindítását.
A vállalat egyik vezetőjének tájékoztatása szerint a szakszervezet ragaszkodik ahhoz, hogy egyáltalán ne legyen leépítés a cégnél, ami viszont szükséges ahhoz, hogy a társaság ismét talpra tudjon állni, és át tudja ütemezni adósságait.
A társaságnál április közepén ismertették a túléléshez szükséges stratégiai tervet, amely egyebek mellett 2647 dolgozó, azaz a teljes munkaerő állomány 36 százalékának elbocsátását helyezte kilátásba. A cégtől 1670-en önként távoztak, mintegy 600 elbocsátott dolgozó azonban lefoglalta gyárat, ami miatt gyakorlatilag leállt a termelés.
A dél-koreai vállalat részvényeinek 51 százaléka a kínai Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC) tulajdonában van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.