Régiók szerinti megoszlásban az ázsiai, a közel-keleti és afrikai térség teljesített a legrosszabbul, itt "csak" 2,1 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak - írja a lap.
Az Egyesült Államokban 2,6 százalékkal adtak el több terméket, míg az élen Európa járt a maga 7,2 százalékos megugásával - írja a Bloomberg. Az eredményben nagy része volt annak, hogy több ezer McDonald''s egységben hoztak létre McCafe kávézót, illetve egyes országokban egy új hamburgertípust is forgalomba hoztak.
A cég részvényeit augusztus 7-én 55,20 dollárért jegyezték New Yorkban, ez azt jelenti, hogy az idén eddig 11 százalékkal drágult a hamburgerrészvény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.