A veszélyes érzékelőket az Airbus A330 és A340 repülőgépeken használják, egy ilyen hibás sebességmérő okozhatta az Air France utasszállítójának katasztrófáját – jelenti az AP.
Az EASA ma kiadott figyelmeztetése szerint a Goodrich amerikai gyár sebességmérő berendezéseinek használata miatt rés keletkezhet a gép testén, ami a légnyomás változása miatt téves sebesség adatokat eredményezhet.
A kölni központi ügynökség szóvivőjének véleménye szerint a berendezések ellenőrzése nem túl nagy feladat, aminek végrehajtása nem akadályozza a légitársaságok tevékenységét.
Az ügynökség nem tudott tájékoztatást adni arról, hány készülékről lehet szól, de azt leszögezte, hogy ezek száma rendkívül korlátozott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.