A vállalat értékesítési mutatói az első három negyedév során meghaladták a teljes esztendőre kitűzött cél szerinti ütemet, 2009-ben ugyanis az Audi összesen mintegy 900 ezer járművet tervez kiszállítani vásárlóinak. Szeptemberben 88 600 Audit adtak át, ami 6,8 százalékkal maradt el a tavalyi esztendő rendkívül erős azonos hónapjától (2008: 95.136). Jelentős növekedést produkált a márka a BRIC-államok piacain, elsősorban Kínában, de az értékesítési számok az ázsiai/csendes-óceáni térség más feltörekvő piacain is jóval meghaladják a tavalyi eredményeket.
A márka „második hazai piacán”, Kínában (Hong Konggal együtt) az AUDI AG a januártól szeptemberig terjedő időszak során 19,7 százalékkal, összesen 108 859 darabra növelte eladásait. Szeptemberben itt 15 249 vásárló döntött az Audi valamely modellje mellett, 36,5 százalékkal többen, mint az előző év azonos hónapja során.
A teljes ázsiai/csendes-óceáni térségben a vállalat 17,2 százalékkal, 138 523 darabra, míg szeptemberben 31,4 százalékkal, 19 501 autóra növelte eladásait, ami Kína mellett mindenekelőtt az ausztrál, a dél-koreai és az indiai piac teljesítményének köszönhető.
Az Amerikai Egyesült Államokban az Audi 59 518 eladott autójával a január és szeptember közötti periódusban 9,6 százalékkal maradt el a tavalyi év azonos időszaka mögött. Szeptemberre vonatkoztatva az előző évhez mért csökkenés 4,9 százalékra adódott. E viszonylag kedvező eredményeivel az ingolstadti márka jelentősen növelhette piaci részesedését, ami az év első kilenc hónapja során 1,6 százalékponttal, 8,3 százalékra emelkedett.
Az Audi nyugat-európai exportpiacain is növekvő értékesítési eredményeket könyvelhetett el. Az év első kilenc hónapja során az összesen 278 582 darabot kitevő eladások 13 százalékkal maradtak el az előző esztendő azonos időszakától. Az Audi mindezzel felülmúlta a teljes piac teljesítményét, s piaci részesedését az elmúlt kilenc hónap során 3,7-ről 3,9 százalékra tudta növelni. Az AUDI AG elsősorban Spanyolországban, Olaszországban, Belgiumban, Hollandiában és Svájcban tudta pozícióját további piaci részesedések elhódításával erősíteni.
Németországban az Audi értékesítése 167 422 járművel a január és szeptember közötti időszakban 10,2 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakáétól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.