A speciális kampánynak a kiírás szerint olyannak kell lennie, amely az eladás helyén kívánja megnyerni a fogyasztót úgy, hogy a vásárlás élménye is befolyásolja őt. A kampány a tervek szerint december 14-én indul, ezért gyorsított meghívásos eljárással választják ki a munka elvégzőjét.
A tenderre az jelentkezhet, aki rendelkezik 2006-2008 között legalább 3 darab, egyenként legalább nettó 20 millió forint ellenértékű - befejezett - marketingkommunikációs tervezéssel és kivitelezéssel, mint referenciával.
A közbeszerzésen való részvételre november 16-ig lehet jelentkezni, a kiválasztott pályázók ajánlatait november 30-án bontja fel az Agrármarketing Centrum.
A pályázat aktualitását igazolja az is, hogy drámaian csökken a sertés felvásárlási ára annak ellenére, hogy az elmúlt mintegy 60 évben még soha nem tartottak ilyen kevés sertést Magyarországon.
A Magyar Agrárkamara szerint az áresés a forint erősödése, valamint a nyugat-európai import miatt következett be. A Magyar Agrárkamara állattenyésztési osztályának elemzése azt mutatja: ma a vágóhidak 30 százalékban importált állatot dolgoznak fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.