BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Átlépné a húsz százalékos határt a reklámtortában a digitális marketing

A 2008 novemberében elindított Interactive Advertising Bureau Hungary (IAB Hungary) tegnap tartotta meg idei, éves taggyűlését. Az immár 60 tagú szakmai szervezet eredményes első évet tudhat maga mögött.

Nyolc munkacsoportban (video, display, social, mobil, targeting, search, oktatás, adex) folyik szakmai munka, elindult a médiaszekció, ezekben a tagvállalatok 86 százaléka - összesen több mint száz szakember - vesz részt aktívan.



A taggyűlés módosította a szervezet alapszabályát az első év tapasztalatai alapján és a jövőbeli feladatokhoz illeszkedően.
Emellett a tagság megválasztotta a következő három évre a szervezet vezetőit.

Az új elnökség tagjai:
Novák Péter, elnök (kirowski)
Fekete Márton (Mindshare)
Gulyás János (Ipsos)
Kozári István (Fastbridge)
Kürti István (Sanoma)
Peresztegi Zoltán (Google)
Somogyi Endre (Adverticum)
Szabó Ákos (Adaptive Media)
Szabó Erik (Carnation)
Ziegler Gábor (CEMP)

Novák Péter, az IAB Hungary újraválasztott elnöke a jövőbeli feladatokkal kapcsolatban elmondta: „Elsőszámú célunk, hogy a digitális marketing minél hamarabb eljusson a következő fontos mérföldkőhöz, hogy részesedése a reklámtortából meghaladja a 20 százalékot. A hosszabbtávú célok eléréshez pedig kiemelten fontos az oktatási területen történő előrelépés. Mindezek mellett intenzív kommunikációval, iparági ajánlásokkal is támogatni fogjuk céljainkat, továbbra is nagy hangsúlyt fektetve az iparági, szakmai együttműködésekre.”

 

Az immár 60 tagú szakmai szervezet eredményes első évet tudhat maga mögött.Világgazdaság Online-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.