BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Már csak az online trendi

A média- és kultúrafogyasztási szokások változása igazodásra kényszeríti a céges kommunikációt

A fiatalok média- és kultúrafogyasztása ma már egyértelműen az internet köré szerveződik, minden más csak ennek alárendelve, mintegy kiegészítő tevékenységként jelenik meg az életükben – derül ki a Fanta Trend Riport legutóbbi, fiatalok körében végzett felméréséből.

A kutatók tapasztalata szerint időtöltés szempontjából a 18 és 25 év közötti korosztály életében mindennél fontosabb szerepet tölt be világháló. A statisztikák azt mutatják, hogy sokan több időt töltenek hétköznap az internettel, mint a barátaikkal – bár az is igaz, hogy a netezés éppen a barátokkal való folyamatos, több csatornán folytatott kommunikációt jelenti. Ennek nyomán nem meglepő, hogy a vizsgált korosztály több mint fele minimum napi két órát tölt internetezéssel, míg egyharmaduk hétköznaponként legalább 3 órát netezik.

A televíziózás így egyértelműen veszít pozíciójából, kezd háttérbe szorulni, ugyanis a kimutatások szerint a vizsgált korosztály tagjai egy átlagos hétköznapon 106 percet, vagyis valamivel több mint másfél órát nézik a „mágikus ablakot”. A hétvégén átlagosan egy órával több időt töltenek ezzel a tevékenységgel – 163 perc, vagyis kicsivel több mint két és fél óra az átlagos tévézési idő ebben az időszakban.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.