"A mai napon délelőtt a Magyar Telekom mobil-előfizetéssel rendelkező ügyfelei jelentős részének hálózaton belüli hívásai sikertelenek voltak, az előfizetők azt tapasztalták, hogy a hívott fél nem elérhető, ki van kapcsolva vagy a hangposta jelentkezik" - olvasható a T-Mobile nyilatkozatában, amit a Technet.hu idéz.
Az elsősorban a hálózaton belüli hívásindításokat érintő, és a jelzett időtartamban fennálló zavart egy éjszakai, előre tervezett munka során keletkezett váratlan szoftverprobléma okozta. Ennek észlelését követően a rendszerszállítóval közösen még éjjel azonnal megkezdődött a hibaelhárítás, amelynek eredményeként a szolgáltatás fokozatosan áll helyre."
Márton György, a Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője az Origo kérdésére elmondta, hogy a T-Mobile üzletszabályzata szerint a négy órán túlnyúló hálózati kimaradások esetén a szolgáltató kötbért köteles fizetni az érintett előfizetőknek. Azt azonban az NHH szakembere sem tudta megmondani, hogy a mostani részleges kimaradás után kaphatnak-e kártérítést a mobilszolgáltató ügyfelei.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.