Az Amarok bevezetésére világszerte a négyajtós, duplakabinos verzióval kerül sor – a szimplakabinos változat 2011 első felében mutatkozik be. Az erőátvitelt illetően a Volkswagen Haszongépjárművek két megbízható és üzemanyag-takarékos turbó dízelt választott a pick up-ok bevezetéséhez.
Az erős 120 kW / 163 LE 2.0 literes, közvetlen befecskendezésű biturbó TDI erőforrás kétfokozatú turbótöltővel rendelkezik, mely 400 Nm nyomatékot ad le már alacsony, azaz 1500-as fordulat / perc fordulatszámtól. A másik négyhengeres TDI motor 90 kW / 122 LE teljesítménnyel 2010 közepétől lesz elérhető. A kapcsolható négykerék-hajtású Amarok esetében a 122 lóerős TDI motor 7,6 liter / 100 km (199 g/km CO2) üzemanyagot fogyaszt. Az Amarok kapcsolható négykerék-hajtása csúszásmentes tengelykapcsolóval társul. A teherautó a megengedett legnagyobb terheléssel is megbirkózik a 100 százalékos lejtőszöggel.
Az Amarok plató-tere kategóriájában a legnagyobb méretekkel rendelkezik. A rakodási magasság csak 525 milliméter, a raktere pedig 2,52 négyzetméter (1.555 milliméter hosszú és 1.620 milliméter széles). A közép méretű pick up-oknál először lehetséges berakodni Euro raklapokat oldalirányból a jobb helykihasználtság érdekében. Nagy méreteinek és a maximálisan 1,15 tonna rakomány kapacitásának köszönhetően az olyan sporteszközök is szállíthatóak, mint például a quad. Négy rakományrögzítő szem található a plató négy sarkában, elősegítve a rakomány védelmét utazás közben. Ezen kívül az – opcionális –„vonóhorog” 2,8 tonna vontatmányt bír el.
Az Amarok kulcsfontosságú piacai: Dél-Amerika, Dél-Afrika és Ausztrália. A cég szerint azonban az Amarok Európában remélhetően trend-alapítóvá válik a jelenlegi pick up osztályban. Bevezetésére Dél-Amerikában 2010 elején, Európában 2010 második felében kerül sor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.