Európa 30 országában a Citroën a személygépkocsi és kishaszongépjármű piacon 6,5 százalékos részesedést ért el 2009-ben, ami az 5,4 százalékos visszaesést mutató piacon 0,2 pontos piaci részesedés növekedésnek felel meg. Nyugat-Európában, a 2,9 százalékos csökkenést mutató piacon, a cég a személygépkocsi és kishaszongépjármű piacon 0,1 ponttal növelte részesedését és ezzel 6,6 százalékos szintet ért el.
A közép-kelet-európai országokban, ahol 31 százalékkal csökkent a személygépkocsi és kishaszongépjármű piac, a Citroën 4,3 százalékos piaci részesedést tudott elérni (0,1 pontos csökkenés
A válság kivédésére szolgáló C3 Picassóból 9 hónap alatt 86 ezer darabot adtak el. Különösen Nyugat-Európában volt sikeres, ahol az év utolsó hónapjaiban a saját szegmensében az élre került. A C5 modell, a forgalmazásának első teljes évében realizált 88 ezer darabos eladással túlszárnyalta az értékesítési célkitűzéseket.
Az új C3 modell. A Franciaországban és Olaszországban november vége óta forgalmazott új C3 modellre már több mint 23.000 megrendelés érkezett. Ez az eredmény jó előjel a 2010-es évre, amikor az új C3-ast a többi európai országban is bevezetik. Az új C3 modellnek minden adottsága megvan ahhoz, hogy megismételje a jelenlegi C3 sikerét, amelyből több mint 2 millió darabot adtak el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.