Az elmúlt évben a cég által képviselt öt márka, és a Porsche Inter Auto Magyarország csoporthoz tartozó Porsche márka kiszállításait követően összesen 17 384 új gépkocsi került a vásárlókhoz.
Ezzel a Porsche Hungaria már 6. éve a legtöbb új gépkocsit értékesítő hazai importőr, és a személygépkocsi piacon elért 20 százalékos, valamint a haszonjárművek forgalmazásán belül szerzett 15,6 százalékos piaci részesedésével sikerrel teljesítette a tavalyi évre kitűzött terveit.
A márkák közötti versenyben az Audi tovább erősítette vezető szerepét a prémium kategóriában, ahol piaci részesedése 38 százalékra nőtt. Megőrizte piacvezető pozícióját a garanciális használtautókat értékesítő Weltauto, míg a Volkswagen továbbra is a 3. helyet foglalja el a márkák hazai rangsorában. A kishaszonjárművek pick-up kategória nélküli forgalmát tekintve 2009-ben a Volkswagen Haszonjárművek szerezte meg a piacvezető pozíciót 15,6 százalékos részesedéssel.
Márkánkénti bontásban a tavalyi évben, 1.151 Audi, 2.235 SEAT, 5.361 koda, 7.059 Volkswagen és 1.476 Volkswagen Haszonjármű és 102 Porsche kiszállítása valósult meg. A minőségi használt autókat forgalmazó Weltauto üzletág országos hálózata összesen 7010 használtautót értékesített.
A piaci részesedés az Audinál 1,5 százalékra emelkedett, a SEAT 2,8 százalékkal megőrizte tavalyi részesedését, míg ez a kodánál 7,25, a Volkswagennél pedig 9 százalék volt. A márkák kínálatán belül az egyes kategóriákban piacvezető pozíciót szerzett az Audi A4, az Audi Q5, a Volkswagen Caddy és a Skoda Praktik, és szeptemberi bevezetése ellenére a második helyre került a tavaly az „Év autójának” választott új Volkswagen Polo.
A cégcsoport eddigi 19 éves működése alatt 470.000 új gépkocsit adott át a vásárlóknak. A márkakereskedői hálózat 167 értékesítési- és 268 szerviz-pontból áll, amely biztos alapot ad a teljeskörű szolgáltatások eléréséhez. A román valamint az ukrán piaci forgalom kiteljesedésével, 2009-ben még erőteljesebbé vált a Parts Center Budapest logisztikai központ regionális szerepe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.