Nick Reilly az Opel dolgozóihoz intézett üzenetében leszögezte: az Opelnek és a Vauxhallnak egyértelmű győztessé kell válnia, a vállalatnak pedig profitot kell termelnie. Reilly megfogalmazása szerint az Opel termékeinek segítségével megvalósítsa a Wir leben Autos szlogent és költségeinek csökkentésével a gyengébb piacon is profitábilis lesz.
Ami a modelleket illeti, Reilly dicsérte az összkerékhajtású Insigniát és az új Astrát, de emlékeztetett arra, hogy egyes területeken, így a mini szegmensben, a hibrid- és elektromos autók piacán eddig nem tudtak vezető szerephez jutni. Mint mondta, ezen a lehető leghamarabb változtatni akarnak és az új termékek mellett nagy figyelmet fordítanak a márka pozitív imázsának fenntartására.
Ehhez egymást kölcsönösen tisztelő munkaerőre van szükség, Reilly kiemelte, hogy a fejlesztésekben fontos szerepet szán a szakszervezeteknek, ahogyan azt mindig is tette karrierje során. Reilly kiemelte, hogy a siker érdekében – az eddigiekkel ellentétben – Európában kívül is sikert kell elérniük, annak ellenére, hogy az erős euró nem segít ebben.
A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy 2010 rendkívül nehéz év lesz, a nyugat-európai autópiacon 1,5 millióval kevesebb autó kel el mint tavaly, holott már a 2009-es év is gyenge volt. A költséghatékonyság érdekében Reilly bejelentette, hogy felére csökkentik a megbeszélésekkel és jelentések készítésével töltött időt. Mint mondta, az Opel egyetlen országban és egyetlen termékével sem lehet veszteséges.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.