A kölcsönösen előnyös, közös üzleti vállalkozás körvonalai a Budapest Airport és a tour operátorok közös egyeztetésén rajzolódott ki, amelyen a repülőtér képviseletében jelen volt Kam Jandu légiközlekedési igazgató, Hardy Mihály vállalati kapcsolatok igazgató, valamint szinte ez összes jelentős charter ágazatban érdekelt iroda.
A megbeszélésen elhangzott, hogy mivel a charterek utasainak is ugyanazokat a szolgáltatásokat veszik igénybe, mint a 2-es terminálról üzemelő hagyományos, menetrendszerinti légitársaságok, ezért a Budapest Airport nem lát üzleti lehetőséget a repülőtéri díjak egyoldalú csökkentésében.
Különösen kedvező visszhangra talált a tour operátorok körében a Budapest Airport javaslata, hogy a repülőtér egy úgynevezett Ultra Last Minute kioszkot ajánl fel a számukra, ahol az utolsó 24 órára megmaradt utakat lehet értékesíteni – négy órás indulási határidővel.
A tervek szerint a mindenki számára egyforma lehetőséget kínáló kioszk személyzetét az irodák közösen fizetnék, míg a kioszkot és helyet a Budapest Airport állná. A Nyugat-Európában több helyen már sikeresen üzemelő modell lényege, hogy a megmaradt utakat jelentős kedvezménnyel veheti igénybe az utas, ha mondjuk napfényes desztinációra vágyik és mindegy neki, hogy mondjuk Egyiptomban vagy Görögországban köt ki. A tervek szerint az új kioszk 2010 májusától üzemelne.
A találkozón arról is megállapodás született, hogy a tour operátorok és a Budapest Airport kölcsönösen egymásra mutató linket üzemeltet a jövőben a cégek weboldalán, elmélyítik a szakmai adatok cseréjét, a piaci változások nyomon követését, a repülőtér szakmai látogatásokat szervez a chartereket üzemeltető cégek képviselőinek, bővíti a repülőtérrel kapcsolatos információs anyagok kínálatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.