A New York Times bloggere úgy tudja, a három cég közösen hoz létre egy vállalatot a három dimenziós televíziózásra. Az új cég létrejöttét a CES keretében jelentik be, a Las Vegas-i szórakoztatóelektronikai show középpontjában egyébként is a háromdimenziós technológia áll majd.
Az informátor úgy tudja, a 2011-ben induló csatornából egyelően részesedik a Sony, az IMAX és a Discovery, utóbbi gondoskodik majd a műsorterjesztésről. Az új csatorna várhatóan vegyes tartalmakat sugároz majd, amelyek között a szórakoztató- és sportműsorokon kívül a Discovery védjegyének számító természettudományos adások is helyet kapnak.
A Walt Disney tulajdonában lévő ESPN szintén ma jelentette be, hogy 2010 júniusában elindítja az ESPN 3D csatornát, amely működésének első évében minimum 85 élő háromdimenziós adást sugároz majd. Ez a televízió – a napi 24 órában működő Discoveryvel ellentétben – csak az élő adásokat közvetíti.
Szerdán kezdődik a szórakoztató elektronika legfontosabb seregszemléje, a Consumer Electronics Show (CES). A szervezők 2 500 kiállítóra és mintegy 110 ezer látogatóra számítanak, a gyártóknak pedig mindent el kell követniük, hogy fenntartsák az érdeklődést a tavalyi év sztárja, a lapos televízió iránt.
A jelek szerint az idei év technológiája a 3D lehet. Most először a három dimenziós mozik az otthonokba költözhetnek. Tovább erősíti a trendet, hogy már a Blu-ray lemezek is kaphatóak három dimenziós változatban. Jeffrey Katzenberg, a DreamWorks Animation vezérigazgatója elmondta: a technológia vonzerejét az adja, hogy viszonylag kis plusz befektetéssel összehasonlíthatatlanul jobb élményhez juthat a közönség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.