Az idei Las Vegas-i kiállítást jó hangulatban kezdhetik meg a gyártók, miután a MasterCard SpendingPulse felmérése szerint a karácsonyi szezon alatt a tavalyi évhez képest 5,9 százalékkal több elektronikai termék kelt el. A bizakodást jelzi, hogy a gyártók az előző héten is nagy számban jelentkeztek a szerdán kezdődő CES-re.
Jason Oxman, a kiállítást rendező Consumer Electronics Association szenior alelnöke az AP-nek úgy nyilatkozott: 2008-cal ellentétben most igazi lelkesedés lengi be az elektronikai show-t. Az idei évre várt 2 500 kiállító és 110 ezer látogató a tavalyi év számainak felel meg, igaz, messze elmarad a 2007-es eredménytől, amikor 140 ezren vettek részt a Las Vegas-i eseményen.
A cégek jelenleg a lapos televíziókban bíznak, a mérések szerint a készülékek vonzereje a válság ellenére sem csökkent az Egyesült Államokban. A most lezárult évben 17 százalékkal több lapos tévé kelt el a tengerentúlon, mint 2008-ban. Ehhez az ár is nagyban hozzájárult, hiszen ma egy 32 hüvelykes képátlójú lapos készülék akár 300 dollárért (56 ezer forint) beszerezhető.
A kérdés az, hogyan tehetik továbbra is "forróvá" a lapos televíziókat a gyártók. A jelek szerint az idei év technológiája a 3D lehet. Most először a három dimenziós mozik az otthonokba költözhetnek. Tovább erősíti a trendet, hogy már a Blu-ray lemezek is kaphatóak három dimenziós változatban. Jeffrey Katzenberg, a DreamWorks Animation vezérigazgatója elmondta: a technológia vonzerejét az adja, hogy viszonylag kis plusz befektetéssel összehasonlíthatatlanul jobb élményhez juthat a közönség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.