Első ízben utasította maga mögé a német Metro csoport a brit Tescót, és lett a világ harmadik legnagyobb áruházlánca. A Deloitte legfrissebb felmérése szerint az első helyen az amerikai Wal-Mart csoport áll, 2008. évi árbevétele 401 milliárd dollárt tett ki. A második a francia Carrefour 127 milliárd dolláros forgalommal, az immár harmadik Metro 99 milliárd dollár bevételre tett szert 2008-ban. A Deloitte adatai szerint a top 10-ben még másik két német áruházlánc szerepel: a Lidl boltokat üzemeltető Schwarz csoport 79 milliárd dolláros forgalommal, és az Aldi, 66 milliárddal. A többi mind amerikai. MTI-Eco
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.