A Pappas Autónak saját véleménye szerint sikerült „kifékeznie” az ágazatot: esetében az értékesített mennyiség a személygépjárművek körében 34,4 százalékkal, a haszongépjárművek területén pedig 48,3 százalékkal esett vissza, ami sokkal kisebb mérvű visszaesést jelent az átlagosnál.
A vállalat árbevétele 2009-ben 44,3 milliárd forintról 27,8 milliárd forintra mérséklődött. „Azonnali intézkedésekre volt szükség, hogy a Pappas Auto magyarországi piaci részesedését megőrizzük, biztosítsuk a cég gazdaságos működését, és ezzel
A cég mostantól FIAT személyautókat és haszonjárműveket is értékesít, és szolgáltatásai közé felvette a DAF márka szervizelését. Ezektől a lépésektől a Pappas Auto azt várja, hogy 2010-ben sikerül ismét fellendítenie az értékesítést, és az előző évhez képest jelentősen növelni tudja bevételeit.
Magyarország egyik legnagyobb gépjármű-kereskedelmi vállalata az elmúlt évben a Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Jeep, Dodge és Kia márkák eladásait együttesen tekintve összesen 962 új gépkocsit értékesített. A 2008. évi 1.468-cal szemben ez 34,4 százalékos csökkenést jelent. Mindez azonban lényegesen jobb eredmény, mint a teljes ágazat mintegy 60 százalékos visszaesése.
A haszonjárművek szegmensében a Pappas Auto 1 047 járművet adott el, szemben az egy évvel korábbi 2 025-ös darabszámmal. Ez 48,3 százalékos visszaesésnek felel meg, szemben a tehergépjármű-piac teljes forgalmának 80 százalékos illetve a kisáruszállító gépkocsik piacának 60 százalékos zuhanásával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.