Az előző év azonos időszakában mért 8,1 millió euróról 16,2 millió euróra emelkedett a Puma AG nettó profitja a negyedik negyedévben, ezzel a cég alulteljesítette az elemzők 20 millió eurós várakozásait - jelenti a Bloomberg.
A vállalat az előző év utolsó három hónapjában 13 százalékkal kevesebb terméket adott el. Az eredményt javította, hogy a korábbi 25 millió euró helyett a negyedik negyedévben csak 18 millió eurós költséggel jártak az üzletbezárások és átalakítások. A teljes évben a Puma 128 millió eurós hasznot termelt a 2008-as 233 millió euróhoz képest.
A Landesbank Baden-Württemberg elemzője a befektetőknek írt feljegyzésében úgy véli, hogy Európa második legnagyobb sportszergyártója már túllépett az értékesítési mélyponton és a következő negyedévben profitálhat a közelgő futball világbajnokságból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.