Mike Jackson, a legnagyobb amerikai kereskedő hálózat, az AutoNation Inc. vezetője úgy fogalmazott: a vásárlók szeretnek megbocsátani, de ehhez szükség van egy kis ajándékra is. Az üzletember a Reutersnek úgy nyilatkozott, hogy a Toyotának kedvezményekkel kellene visszacsábítania a régi ügyfeleket és megnyerni az újakat a mintegy 8 milliós visszahívás után.
A jelek szerint erre a japán autógyár is gondol, hiszen egy a hírügynökségnek nyilatkozó informátor szerint a cég azt fontolgatja, hogy ezer dolláros árkedvezményt ad a vásárlóknak, ezzel megduplázva az eddigi támogatási összeget. Emellett szóba került az ingyenes karbantartás bevezetésének lehetősége. A forrás szerint ha emellett döntenek, a Toyota akár a Hyundai tíz éves, motorra és meghajtásra vonatkozó jótállásához hasonló opciójához hasonló mellett dönthet.
Don Esmond a Toyota amerikai eladásokért felelős szenior alelnöke nem erősítette meg ezeket az értesüléseket, de azt leszögezte: a cég "mindent és bármit" megtesz a márka helyzetének erősítéséért. Esmond a mai napon találkozik az amerikai autókereskedőkkel.
A vállalatnak szüksége is van a bizalomépítő intézkedésekre, hiszen a körülbelül 8 millió autót érintő eddigi visszahívás-sorozathoz ma újabb modell, a Tacoma dzsip csatlakozott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.