BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A főnökök is emberek - Száz menedzser egy napja

A Human Value International a nemzetközi coaching tapasztalatai alapján Magyarországon eddig ismeretlen kezdeményezést indított: egy közösségi munkával készülő könyvet jelentet meg, amelynek célja a menedzserek életének bemutatása.

A Száz menedzser egy napja című projekt célja kettős: egyrészt ennek keretében létrejöhet egy modern, a Web2 szellemiségének megfelelő kötet, másrészt első alkalommal mutathatják be a vállalatvezetők hétköznapi életét. „Szeretnénk bemutatni azt, hogy a főnökök is emberek. Remélem, hogy szívesen olvasnak sokan arról, hogy telik el egy felelős, leterhelt és elfoglalt menedzser napja ma Magyarországon.” – mondta lapunknak Vojnits Bálint, a Human Value International vezetője.

A kötet ötlete a cég nemzetközi coaching tapasztalatain alapul, Vojnits Bálint úgy látja, a segítségével az olvasók beleképzelhetik magukat a menedzserek helyzetébe és elleshetik tőlük a hasznos praktikákat, a menedzserek pedig egymástól tanulhatnak.

A projekt a webes közösségek segítségével indult el, a kezdeményezés megtalálható a Facebookon és a LinkedInen, és követhető a Twitteren. Leginkább a Facebook rajongói oldalon aktív a közösség, az első napon több, mint 100 rajongó csatlakozott, azóta már nagyon sokan megosztották a Human Value Internationallel saját élményeiket. Mára már 305 rajongója van a projektnek.

Azt szeretnénk, ha az addig összegyűlt véleményeket a könyv megjelenésekor össze tudnánk hasonlítani azoknak a menedzsereknek a napjaival, akik a könyvben szerepelni fognak. Így kirajzolódik, hogy miben hasonlít és különbözik egy menedzser és munkatársainak napja – mondta Vojnits Bálint. A kötetben a szakmai témák mellett a menedzserek mindennapjaival kapcsolatos kérdések is helyet kapnak.

Vojnits szerint a kötet remek PR eszköz a benne megjelenő menedzserek és az általuk képviselt cégek számára, és egyben közelebb hozhatja egymáshoz a vállalati vezetőket és munkatársaikat azáltal, hogy a főnökök emberi arcát is jobban megismerhetik.

A szakértő hozzátette: legalább ötszáz pályázatból szeretnék kiválasztani azt a százat, ami végül bekerül a könyvbe. A megjelenés előtt regisztrált olvasószámot legalább 3 ezer főre becsülik októberig. Miután a kampány során több száz anyag beérkezett és sikeresen kiválogatták a 100 legjobb írást, 2010 októberében rendezvényt szerveznek, amely alkalmat nyújt arra, hogy a 100 szerző megismerje egymást, illetve az üzleti élet más jelentős személyei is megjelenjenek.

A legjobbnak ítélt három vagy öt esszét kiválasztják és az est csúcspontjaként azokat kihirdetjük. A legjobbnak ítélt munka szerzőit 2-3 hónappal később, a következő év elején, egy lapunkkal közös rendezvény résztvevőjeként szeretnék bemutatni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.