Yang Yuanqing vezérigazgató ma közölte, hogy a cég a mobilinternetet tartja a fókuszban a következő időszakban. A Lenovo januárban lépett be erre a területre egy okos telefonnal és két webböngészésre alkalmas hordozható számítógéppel. A kínai vállalat elsősorban Ázsiában, Latin-Amerikában és Kelet-Európában tervez terjeszkedést - jelenti az AP.
Az informatikai céget súlyosan érintette a válság: három veszteséges negyedévet követően a múlt év második felében tudott ismét profitot termelni. A Lenovo stratégiája a "védeni és támadni" jelszavakra épül. Eszerint a cég kiépítené domináns pozícióját a hazai piacon. Az eladásoknak csaknem a felét jelenleg is Kína adja, de a riválisok, a HP és a Dell szorosan követik a Lenovót a kínai felhasználók számára készített termékeikkel.
Az utolsó negyedévben a Lenovo fejlődő piacokon történő eladásai 52 százalékkal növekedtek, míg az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában 13 százalékkal több számítógépük talált gazdára. A cég egyébként 2005-ben vásárolta meg az IBM PC-gyártó részlegét és közlése szerint tavaly 9 százalékosra rúgott globális piaci részesedése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.