Az ígéret a minőségi szakértők bizottságának első ülésén hangzott el. A testületet azzal a céllal hozták létre, hogy segítsen helyreállítani a japán cég megtépázott hírnevét. Mint ismeretes, a Toyota tavaly október óta több mint 8 millió autót hívott vissza világszerte különböző minőségi hibák miatt - jelenti a The New York Times.
A bizottsági ülés után tartott sajtóértekezleten Akio Toyoda, a Toyota elnöke kijelentette: "Olyan rendszert hozunk létre, amely gyorsabban reagál a panaszokra." "Az ügyfelek hangjának meghallása a legfontosabb azért, hogy visszanyerjük a hitelességünket körükben" - hangoztatta. A minőségi bizottság idén júniusban teszi közzé első jelentését és rendszeresen ülésezik majd azért, hogy információkat cseréljen és megbirkózzon a biztonsági problémákkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.