Az elmúlt évben 19,2 százalékkal csökkent a magyar reklámpiac hirdetőinek nettó reklámköltése, így tavaly a cégek - a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becsült adatai alapján - 162 milliárd forintot költöttek reklámra, szemben a 2008-ban mért 200,6 milliárddal - mondta el Skriba Judit, az MRSZ ügyvezetésének tagja egy konferencián kedden.
A Napi Gazdaság által szervezett "Célkeresztben a fogyasztó" című reklám-média konferencián Skriba Judit rámutatott: az elmúlt 10 évben folyamatosan emelkedett a hirdetők nettó reklámköltése, azonban ez a trend elsősorban a gazdasági válság miatt tavaly megtört.
Kiemelte: az egyes médiacsoportokat vizsgálva elmondható, hogy 2009-ben a legnagyobb mértékben a rádió- és a közterületi hirdetésekre fordított reklámköltések estek vissza, míg az interneten és a mozikban megjelenő reklámokra többet költöttek a hirdetők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.