A gyűlésen a beszállítók és kereskedők képviselői is részt vettek, A szürke munkaruhába öltözött Akio Toyoda beszédét taps kísérte. Az elnök megfogalmazása szerint a cég alkalmazottainak egyszerre kell magabiztosnak és dinamikusnak és alázatosnak lenniük.
Egyikük kijelentette: "Éreztem az elnök félelmét, és azt is éreztem, hogy valamennyiünknek keményebben kell dolgoznunk." "Megszakad a szívem, ha arra gondolok, hogy azok az autók, amelyeket azért gyártunk, hogy örömet adjanak az embereknek, szomorúságot és baleseteket okozhattak" – idézi az AP a gyűlésen résztvevő munkások reakcióit.
Takeshi Uchiyamada, a cég alelnöke szerint a Toyota márka "súlyos válságban " van, a vállalatnak javítania kell a fogyasztói panaszok ellenőrzésén és gyorsabban kell reagálnia válságok idején."A bizalom visszaszerzéséhez vezető út továbbra is rendkívül nehéz" – tette hozzá.
A helyzet az elmúlt napokban valóban nehezebbé vált a több mint 8 millió autót érintő visszahívást indító Toyota számára. Mint arról tegnap beszámoltunk, több érintett autótulajdonos panaszt tett, mert szerintük a gépkocsik a szervizelést követően is akaratuk ellenére felgyorsultak. Az autógyár továbbra is állítja, hogy a gázpedál beakadását elhárító javítást megfelelően végzik. Eközben a világ legnagyobb autógyára a Corolla modellek esetleges meghibásodását is vizsgálja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.