Elmondta: a márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, s tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja.
A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni. Biró Balázs kifejtette: a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor.
Biró Balázs tájékoztatása szerint négy díjcsomag lesz: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is. A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen. A márkavezető elmondta, a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. A csapat leválik a Pannontól, így például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.