A müncheni székhelyű cég az első negyedévben 265 809 BMW márkájú autót értékesített, ez 13,6 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. Ugyanilyen arányú emelkedést mutatnak a Mini márka eladásai, 49 526 kisautó találta gazdára az első negyedévben – jelenti a cég közlése alapján az AP.
Az első három hónapban 279 Rolls-Royce is gazdára talált, 20,9 százalékkal több, mint az előző évben. A csoport globális eladásai így 13,8 százalékos növekedést mutattak. A legerősebb piac Kína volt, ahol január és március között 106 százalékkal több autót (34 179) értékesítettek, mint tavaly.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.