Az áramfogyasztók körében végzett elégedettségi vizsgálatban minden második megkérdezett panaszkodott áramkimaradásokra, minden harmadik-negyedik feszültségingadozásokra, illetve minden ötödik-hatodik hálózati hibára. A fogyasztók továbbra is kevéssé elégedettek a panaszügyintézéssel, de körülményes a telefonos szolgálat és az írásos ügykezelés is.
A számlát most kétszer annyian minősítették érthetetlennek, mint egy évvel korábban, de 58 százalék még így is elégedett maradt - írja a lap, egyben megjegyzi, hogy azóta a kormány intézkedett a közüzemi számlák jelentős egyszerűsítéséről.
A megkérdezettek egyre kevésbé hajlandók pluszpénzt fizetni a környezetbarát energiáért. Tavalyhoz hasonlóan idén is feltették a lakossági fogyasztóknak azt a furcsa kérdést, hogy ismerik-e szolgáltatóváltási lehetőségeiket, illetve terveznek-e ilyet. Ez ugyanis a lakosságnak továbbra sem áll a rendelkezésére, csak papíron.
Mindenesetre a megkérdezettek 80-88 százaléka igennel válaszolt a lehetőség ismeretére, és 7 százalék – valami okból – valószínűsít is váltást. A nem lakossági fogyasztók 79 százalékban ismerték a körükben ténylegesen is meglévő lehetőségeket, és 10 százalék tervez ilyet - írja a Népszabadság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.