BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Népszerű itthon a pár hónapos BMW X1 - Fotó!

A BMW Magyarország első negyedéves eredményei várakozásaink szerint alakulnak, a válság továbbra is nagyban meghatározza a vásárlói kedvet.

A 2009-es év hasonló időszakához képest regisztrált visszaesés az összpiaci csökkenéshez képest alacsonyabb, és pozitív jel, hogy a pár hónapos BMW X1 egyre népszerűbb az ügyfelek körében, és a márciusban bemutatkozott új 5-ös BMW-re is nagy az érdeklődés – mondta Bócsa Barna, a BMW Magyarország kereskedelmi vezetője.

Hozzátette: bíznak benne, hogy a második negyedév javít az első féléves eredményeken, hamarosan ugyanis már rendelhető az itthon legkeresettebb motorvariáns, az 520d és a Touring változat is elérhető lesz.

Mint arról tegnap beszámoltunk, a BMW csoport jelentése szerint a márciussal végződő negyedévben 13,8 százalékkal növekedtek a cégcsoporthoz tartozó márkák eladásai. A müncheni székhelyű cég az első negyedévben 265 809 BMW márkájú autót értékesített, ez 13,6 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. Ugyanilyen arányú emelkedést mutatnak a Mini márka eladásai, 49 526 kisautó találta gazdára az első negyedévben.

Az első három hónapban 279 Rolls-Royce is gazdára talált, 20,9 százalékkal több, mint az előző évben. A csoport globális eladásai így 13,8 százalékos növekedést mutattak. A legerősebb piac Kína volt, ahol január és március között 106 százalékkal több autót (34 179) értékesítettek, mint tavaly.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.