A 2009-es év hasonló időszakához képest regisztrált visszaesés az összpiaci csökkenéshez képest alacsonyabb, és pozitív jel, hogy a pár hónapos BMW X1 egyre népszerűbb az ügyfelek körében, és a márciusban bemutatkozott új 5-ös BMW-re is nagy az érdeklődés – mondta Bócsa Barna, a BMW Magyarország kereskedelmi vezetője.
Hozzátette: bíznak benne, hogy a második negyedév javít az első féléves eredményeken, hamarosan ugyanis már rendelhető az itthon legkeresettebb motorvariáns, az 520d és a Touring változat is elérhető lesz.
Mint arról tegnap beszámoltunk, a BMW csoport jelentése szerint a márciussal végződő negyedévben 13,8 százalékkal növekedtek a cégcsoporthoz tartozó márkák eladásai. A müncheni székhelyű cég az első negyedévben 265 809 BMW márkájú autót értékesített, ez 13,6 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. Ugyanilyen arányú emelkedést mutatnak a Mini márka eladásai, 49 526 kisautó találta gazdára az első negyedévben.
Az első három hónapban 279 Rolls-Royce is gazdára talált, 20,9 százalékkal több, mint az előző évben. A csoport globális eladásai így 13,8 százalékos növekedést mutattak. A legerősebb piac Kína volt, ahol január és március között 106 százalékkal több autót (34 179) értékesítettek, mint tavaly.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.