A mai bejelentéssel a Sharp is csatlakozik riválisaihoz, a Sonyhoz és a Samsunghoz azzal, hogy hamarosan bemutatja saját 3D televízióját. A japán cég a Reuters jelentése szerint elsőként négy alapszínt használ majd a képernyők gyártásakor: a hagyományos vörös, zöld, kék mellett a sárga szín is szerepet kap, így fényesebb, élénkebb lehet a kép.
Masafumi Matsumoto, a Sharp alelnöke mai sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott: egy lépéssel közelebb kerültek a legjobb minőségű képernyő előállításához. Az alelnök kalkulációja szerint az üzleti év végéig a cég teljes LCD eladásainak 5-10 százalékát teszik ki a háromdimenziós készülékek. A Sharp nem közölte, hány ilyen televíziót szeretne értékesíteni idén, de leszögezte, hogy a március végével befejeződő üzleti évben elérte a 10 milliós LCD eladási célkitűzését.
A szórakoztatóelektronikai cégek sorra lépnek be a 3D piacra, ugyanakkor a plusz egy dimenzió hozzáadása körülbelül akkora váltást jelent majd, mint a fekete-fehérről színes televízióra történő váltás. A DisplaySearch becslései szerint idén 2,5 millió 3D készülék találhat gazdára, de ez a szám 2013-ig több mint tízszeresére emelkedik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.