Carol Bartz, a Yahoo szókimondó vezére úgy látja, hogy a Google problémákkal szembesül majd, mivel csak a keresési szolgáltatásáról ismert. Míg a Yahoo esetében a keresés csak a bevétel felét teszi ki, addig ez az arány a Google-nál 99,9 százalék. Bartz a BBC tudósítása szerint úgy látja, hogy a kereső óriásnak évente egy Yahoo-nyit kellene növekednie ahhoz, hogy érdekes maradjon.
A Yahoo mindenesetre nem panaszkodhat ilyen téren, hiszen több mint 70 weboldalt üzemeltet, közülük többet akár 20 nyelven. Egyes elemzők éppen emiatt kritizálták a céget, mondván: nem hasznosítja kellően az akvizícióit és túl nagyra nő. Bartz viszont úgy látja, hogy éppen ez szolgálja hosszú távon a vállalat érdekét. A vezér magabiztosságát jelzi, hogy szerinte akár a világ legnépszerűbb közösségi portáljával, a Facebookkal is felvehetik a versenyt.
A Facebook a közelmúltban tette közzé negyedéves eredményeit, amelyek szerint a vállalat megháromszorozta profitját az előző év azonos időszakához képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.