A világ legnagyobb plazma-televízió gyártója, a japán Panasonic teljesítményének javulásáról számolt be a január-március időszakban, így a cég nagy mértékben csökkentette veszteségét. A társaság 88,9 milliárd jen veszteséget jelentett - ez az érték a tavalyi év hasonló időszakában még 444,3 milliárd jen volt. A nettó eladások 16 százalékkal 2,198 ezer milliárd jenre növekedtek.
A cég nyereségének erősödést az elektronikai termékek globális élénkülésével magyarázza. Főként a feltörekvő piacokon teljesítettek kiugróan, a termékek tekintetében a 3D-s televíziók voltak a legkeresettebbek.
A Reuters tudósítása azonban hozzáteszi: a Panasonic a jelenlegi pénzügyi évre továbbra is bizonytalan körülményekkel számol, többek között a jen értéknövekedése miatt. A cég szerint a konkurencia erősödése is nagyban rányomja bélyegét az éves teljesítményre, amit 50 milliárd jenes nyereséggel és 8,8 ezer milliárd árbevétellel terveznek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.