A márkaváltás ténye jó ideje ismert, az időponttal kapcsolatban azonban eddig csak találgatások láttak napvilágot.
A névváltás a közvélekedéssel szemben nem a tulajdonos elvárása vagy előírása, hanem mint azt a lapunknak Anders Jensen vezérigazgató jelezte: a helyi vezetés döntése.
Az elmúlt egy évben minden korábbinál több változtatást hajtott végre a Pannon menedzsmentje. A lépések mindegyike a hatékonyságnövelést célozta. Februárban 250 fő, a teljes létszám 17 százaléka kapta kézhez felmondólevelét, a karcsúsítás 1,9 milliárd forintos megtakarítást jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.