A Microsoft világszerte 35 ezer áruházban jelenik meg az Office-szal, a cég várakozásai szerint jövőre mintegy 100 millió olyan PC-t vásárolnak meg világszerte, amelyen eleve telepítve van az irodai programcsomag.
Stephen Elop, a Microsoft üzleti ágazatának vezetője a bemutató kapcsán elmondta: a fejlesztés célja az volt, hogy könnyebb használatot és több lehetőséget biztosítsanak az ügyfeleknek. A Microsoft ennek érdekében egységesítette azokat a funkciókat, amelyek minden programverzió esetében elérhetőek, függetlenül attól, hogy a felhasználó okos telefonnal vagy PC-vel nyitja meg az alkalmazást.
A szoftvercsomag tesztelés után dobja piacra a terméket, a béta verziót 9 millióan töltötték le , több mint hatszor annyian, mint az előző, 2007-es Office teszt verzióját. Saját felmérései alapján a cég arra számít, hogy a teszt verziót kipróbálók 75 százaléka hat hónapon belül megvásárolja a végleges programot. Elop leszögezte: a Microsoft minden idők legnagyobb Office sikerére számít.
A redmondi cég a hagyományos Office mellett a webes irodai csomagot is bemutatta. A felhő alapú, interneten használható Office azonnal hozzáférhető azoknak, akik megvásárolják az alapszoftvert. A reklámokkal finanszírozott változatot pedig azok érhetik el, akik rendelkeznek Windows Live azonosítóval.
A Microsoft nagy reményeket fűz az internetes megjelenéshez, hiszen a comScore adatai szerint jelenleg több mint 1 milliárd számítógépen található meg az Office, az internetezők száma pedig globálisan 1,8 milliárd főt tesz ki. A szoftver óriásnak fontos a webes siker, hiszen a Google interneten elérhető, ingyenes irodai alkalmazásokkal igyekszik elhódítani piacát. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.