Magyarázatul részben az szolgálhat, hogy a gazdasági receszszió sokakat tett még inkább árérzékennyé, és az online vásárlásra is hajlandó internetezők megkereshetik a világhálón a legolcsóbb vásárlási lehetőségeket.
Mi, magyarok főként különféle biztosítási és turisztikai szolgáltatásokat, élelmiszereket, filmeket, zenéket, háztartási gépeket, irodaszereket, informatikai és szórakoztatóelektronikai eszközöket, játékokat, könyveket vásárolunk.
Áprilisban 2700 e-bolt működött Magyarországon, ez több százzal haladja meg a 2008-as adatot. A webes vásárlásban ugyan egyre jobban bízunk, ám az online bankkártyás fizetés aránya még mindig alig 3 százalék, a banki átutalás lehetőségével még ennél is kevesebben élnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.