De nemcsak a továbbértékesítők, hanem a gyári tulajdonban lévő importőr/nagykereskedő vállalatok is megsínylették a forgalomesést: a legnagyobb cégek között alig van olyan, amelyik nem súlyos veszteséggel zárta a múlt évet.
Azt pedig a piac minden szereplője tudja, hogy az állam most nem fog támogatni egy autócsere-programot, és mindazok, akik reálisan értékelik a gazdasági helyzetet, nem is szorgalmazzák.
Ha a dolgok így mennek tovább, akár 15 évre is emelkedhet a magyar személyautó-állomány átlagéletkora – riogat sötét jövőképet festve a nyolc márkával kereskedő Szuna-cégcsoport vezetője, valamint a Gépjármű-márkakereskedők Országos Szövetségének (Gémosz) alelnöke, Szuna József, hozzáfűzve ugyanakkor, hogy az utolsó negyedévre azért már fordulatot várnak.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.