Jim Lentz, a Toyota amerikai üzletágának vezetője a Bloombergnek elmondta: a Toyota tulajdonosok mintegy 15 százaléka az autógyár felhívása ellenére a gázpedál alatt hagyja az extra padlószőnyeget. Mindez azután derült ki, hogy a japán autógyár 7 ezer autóssal folytatott párbeszédet a tavaly indult visszahívási sorozatot követően.
A Toyota tapasztalatai szerint számos autós nincs tisztában az automatikus vezérlés működésével, azzal, hogy a klíma emeli a motor fordulatszámát és – nem utolsó sorban – azzal, hogy a gázpedál alá gyömöszölt padlószőnyeg a pedál beakadásához, így balesethez vezet. A világ legnagyobb autógyára ezért most arra igyekszik rábírni a kereskedőket, hogy világosítsák fel a tulajdonosokat ezen a téren.
A Toyota hírnevét alaposan megtépázta a 2009 októberében indult visszahívási sorozat, amelynek keretében eddig mintegy 9 millió gépkocsit rendeltek vissza javításra. Lentz ugyanakkor saját felméréseik alapján úgy látja, hogy a márkába vetett bizalom jelentősen javult az utóbbi két és fél hónapban, főként a többszörös Toyota tulajdonosok körében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.