Takesi Ucsijamada, a Toyota ügyvezető alelnöke a döntést kommentálva elismerte: az elmúlt évtized gyors fejlődésével a cég bizonyos területeken nem tudott lépést tartani. A japán autógyár a tavaly októberben kezdődő visszahívási sorozatban eddig mintegy 10 millió gépkocsit rendelt vissza javításra - tudósít a Reuters.
A 14 ezer főből álló kutatás-fejlesztési csapatból ezért ezer mérnököt jelöltek ki arra, hogy koncentráljon a minőségi gondokra. Száz szakember pedig Ucsijamada megfogalmazása szerint a fejlesztőktől függetlenül, az autótulajdonok szempontjait figyelembe véve ellenőrzi a gépkocsik minőségét. Az autók átlagos fejlesztési ideje a változtatások nyomán négy héttel növekszik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.