A három vezető világmárka sorrendje változatlan tavalyhoz képest, az Interbrand besorolása szerint továbbra is a Coca-Cola az első, amelyet az IBM, és a Microsoft követ. Az üdítőital óriás 2 százalékot javított eredményén a múlt évhez képest, míg a második, és harmadik helyezettek 7-7 százalékot erősítettek.
Ennél jóval nagyobb, 36 százalékos értéknövekedést mutatott fel azonban a Google, amely a hetedik helyről ugrott fel a negyedik pozícióba. Ezzel a keresőcég eddig soha nem látott közelségbe került a nagy rivális Microsofthoz. A válság fényében talán nem meglepő, hogy az ötödik General Electric viszont 10 százalékot veszített értékéből, és ennél is rosszabbul járt a nyolcadik Nokia, 15 százalékos mínusszal. Az első tízbe küzdötte be magát ezen kívül a McDonald’s (hatodik), az Intel (hetedik), a Disney (kilencedik), valamint a tízes sort záró HP.
A Toyota a tavalyi nyolcadik hely után mostanra kiesett a top tízes listából, a BP pedig egyáltalán nem került fel a száz vállalatot rangsoroló felsorolásba, amelyben így a Shell az energia iparág vezetője, a 81. helyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.