24 fogyasztó, a Blue Travel utazási iroda szervezésében, kellemes nyaralás reményében, Ciprusra utazott volna április 17-én a MALÉV charter járatával. A vulkáni hamu miatt elrendelt légtérzár következtében azonban a légitársaság törölte a járatot, így a fogyasztók végül nem utazhattak el.
A Blue Travel először ígéretet tett a repülőjegyek árának visszatérítésére – amely összeget egyébként a légitársaság visszautalta a Blue Travelnek. Az utazási iroda azonban a mai napig nem utalta vissza sem a repülőjegyek árát, sem pedig az utazási csomag díjának egyéb részeit.
Az Európai Fogyasztói Központ Magyarország és az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület ezúton felszólítja a Blue Travel utazási irodát, hogy haladéktalanul fizesse vissza befizetett részvételi díjat a 24 érintett fogyasztónak. Az utazási iroda ugyanis mind a Polgári Törvénykönyv, mind az utazási szerződésről szóló jogszabály rendelkezései alapján köteles erre, amit az Európai Bizottság korábbi állásfoglalása is megerősített. Amennyiben a Blue Travel nem tesz eleget jogszabályi kötelezettségeinek, az Európai Fogyasztói Központ Magyarország a Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalhoz fordul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.