A program fővédnöke Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes, az eseményt a Superbrands Magyarország szervezi.
A legjobb márkákat a MagyarBrands Szakmai Bizottságának vezetői által összeállított kritériumrendszer szerint pontozzák. Az értékelési szempontok között szerepel például, hogy a márka hány éve van jelen a magyar piacon, a márkát tulajdonló cég hány százaléka van magyar tulajdonban, mekkora az ismertsége a magyarországi fogyasztók körében, vagy hány embert foglalkoztat Magyarországon.
A konferencián a gazdasági élet és a marketing szakma kiemelkedő képviselői tartanak előadást, valamint kerekasztal-beszélgetés során osztják meg véleményüket a magyar márkák piaci helyzetéről, lehetőségeiről.
Az előadók között van például Bacher János, a GFK Hungária Piackutató Intézet ügyfélkapcsolati igazgatója, Geszti Péter, a Nemzeti Vágta megálmodója, Péterné Marosy Katalin, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. vezérigazgatója, Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára, Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.
Az esemény szervezői kiemelten fontosnak tartják, hogy a magyar márkák minőségére, értékeire, sikereire minél több eszközzel felhívják a figyelmet. A konferencia napján, a helyszínen egy márkatörténeti tárlat keretében szeretnének rávilágítani arra, hogy számos, gazdag múlttal rendelkező magyar márka található ma is a piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.