Talán a mostani volt a legjobb Coop Rally – véli az idei megmérettetésről Csepeli Lajos, a Co-op Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke. A most ötödik alkalommal megrendezett rali, amely a Barra Kommunikációs Intézet és a Tisza-Coop vegyes páros győzelmével zárult, valóban a rekordok versenye volt. A Coop Üzletlánc partnerei közül most indultak a legtöbben: 84 autóban több mint 160-an álltak rajthoz a Bonbonetti csoport budapesti gyáránál, és – az idén is balesetmentesen és probléma nélkül – érkeztek másnap a Kaiser Food mosonmagyaróvári üzeménél célba. Ugyanakkor – emelte ki Csepeli Lajos – a legek ralija volt ez abból a szempontból is, hogy a Dunántúlon rendezett futam egyes állomásainak házigazdái igazán színvonalas programokkal várták a résztvevőket, de a helyi sajtó és a helybéli politikusok is minden korábbinál nagyobb érdeklődéssel kísérték végig a kétnapos eseményt. A vidékfejlesztési miniszter ezúttal is vállalta a fővédnöki szerepet, továbbá a tárca élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára, dr. Kardeván Endre versenyzőként vett részt a ralin.
„A rali ugyanakkor ismét megmutatta: nemcsak a minőségi magyar termékekre tudja felhívni a figyelmet, de az emberi kapcsolatok erősítésének is igazán jó eszköze egy ilyen kétnapos találkozó a tisztán magyar tulajdonú üzletlánc és partnerei között” – hangsúlyozta a Co-op Hungary Igazgatóságának elnöke. Úgy látja: a ma már hagyománynak tekinthető verseny biztos jövő előtt áll, igaz, nagyjából elérte maximális létszámát – amely az idén kétszerese volt a 2006-ban elsőként megrendezett Coop Rallynak.
„A verseny azt is bizonyította számunkra, hogy egy ilyen találkozó a válság sebeinek gyógyítására is jó: látszott, hogy panaszkodásból nem lehet megélni, inkább arról tudtunk eszmét cserélni, hogyan vészeljük át ezt az időszakot” – mondta Csepeli Lajos. Hozzátette: az idén senkinek nem volt oka dicsekedni, de ez egyáltalán nem nyomta rá a bélyegét a ralira. Sőt, mindenki alkalmat kapott megmutatni a többiek előtt, hogy életképes szereplője ennek a piacnak.
A Coop Csoport fejlődőképességét a most folyó fejlesztések is bizonyítják. Ezeken túl azonban Csepeli Lajos kiemelte: a hazai termelők és a minőségi magyar termékek piaci lehetőségeinek segítését fontos alapelvként fogalmazta meg a kormány, ez szimpatikus üzenet, ám ennek „aprópénzre váltása”, vagyis az ezzel kapcsolatos konkrét intézkedések kidolgozása elsőrendű feladat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.