„Ha a Coop Rally mottójából indulunk ki, kézenfekvő, miért indulunk a versenyen. A Bonbonetti Csoport már több mint 140 éve van jelen a piacon, mi is azért küzdünk, hogy a tradicionális hazai márkákat jobban megismerhesse mindenki. Közös érdekünk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, a minőségi magyar termékek fogyasztása révén munkahelyekről gondoskodunk, és megőrizzük a magyar ízvilágot” – mondta Sánta Sándor, a társaság vezérigazgatója. A rali startjának házigazdája kiemelte: a 80-85 százalékban importtermékek által dominált hazai csokoládépiacon nehéz felvennie a versenyt egy magyar cégnek, de van tér a hazai termékek növekedésére.
A válság érintette az édességipart is: a korábbi években tízszázalékos bővülést produkáló szegmensben az utóbbi egy évben 16 százalékkal csökkent a desszertek összmennyisége – emelte ki Sánta Sándor, hozzátéve: úgy látják: a fogyasztók továbbra is spórolnak. Ennek ellenére azt reméli, a tavalyihoz hasonló eredményt képes lesz elérni a társaság. Ennek érdekében az ősz a komoly akciók jegyében telik: „Egy műsor-szponzoráció kapcsán azt mutatjuk be, mennyire exportképes cég a tavaly 12,3 milliárd forintos árbevételének több mint negyedét a külpiacokon szerző Bonbonetti, amely Hollandiában piacvezető a konyakmegygyek piacán.” Az akciók másik főszereplője a jövőre hetvenéves Tibi, amelynél az akciókhoz új termékek is tartoznak. Új – mogyorókrémes, sárgabarackos – szaloncukrokkal jelentkeznek a karácsonyi piacon, illetve a gyerekeknek szánt, kisebb csomagolású és természetes aromákkal, színezékekkel gyártott édességeket is piacra dob a cég. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.