A Nano 2009 áprilisától kaphat az indiai piacon és jelenleg 70 ezer fut belőle az utakon. A kétezer dolláros autóhoz most ingyenes biztonsági javításokat ajánl a gyártó Tata, mert hat esetben kapott jelentést arról, hogy az autók kigyulladtak.
Az indiai autógyártó a BBC által idézett közleményében hangsúlyozta, hogy a Nano biztonságos és nincs szó visszahívásról, ugyanakkor elismerte, hogy a kipufogó-, valamint az elektronikus rendszer esetében szükség lehet további biztonsági intézkedésekre.
Itt a hitel! Hol a hitel? Ínség vagy bőség jön a vállalati hitelezési piacon? Kinek adnak kölcsönt a bankok, s kinek nem? S vajon miért nem? Túl nagy a kockázat? Kevés a biztosnak látszó befektetés? Ha kíváncsi a részletekre, s más vállalkozások tapasztalataira, jöjjön el a Világgazdaság konferenciájára december 2-án a Gerbeaud Házba Budapesten. Részletek: www.vg.hu/konferencia oldalon találhatók.
Erre vonatkozóan egyébként Carl-Peter Forster vezérigazgató is ígéretet tette, a GM-től a Tatához igazoló szakember a hét elején közölte, hogy új burkolatokat építenek be azért, hogy elkerüljék a rövidzárlat kialakulását az új modelleknél.
Ratan Tata, a cég elnöke tavaly márciusban mutatta be a genfi autószalonon a Nano Európának szánt változatát, amely elvileg már 2012-ben elérhető lehet az öreg kontinensen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.