Az Air France konszernhez tartozó társaság járatnyitása turisztikai szempontból is fontos esemény. Az új KLM járat és a nemzeti fuvarozó járatai együtt már napi öt alkalommal biztosítanak közvetlen légi összeköttetést Amszterdam és Budapest között, így egyrészt a Hollandiából utazók még kényelmesebben juthatnak el a magyar fővárosba, másrészt további, jelentős számú átszálló utas is elérheti Magyarországot.
A repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. üdvözölte a KLM döntését, a járat újranyitása érdekében pedig a kezdetektől fogva biztosította a legmagasabb fokú szakmai hátteret a légitársaság számára.
Annak érdekében, hogy minél több légi járat kösse össze hazánkat a Magyar Turizmus (MT) Zrt. marketing együttműködést ajánlott a légitársaságnak, amelynek során a nemzeti turisztikai marketingszervezet a KLM-mel közös marketingakciók keretében népszerűsíti majd Budapestet mint turisztikai úti célt és az új járatot.
Az MT Zrt. tevékenységében hangsúlyosan kezelt Légi Marketing Alap (LMA) fejlesztésében a Társaság a turisztikai szolgáltatók mellett számít Budapest Főváros és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. együttműködésére is a hatékonyabb marketingaktivitás kifejtése érdekében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.