A TV2 szerint a csatorna fő célcsoportja a 18-49 korcsoport, de ezen belül egyes műsorsávokban a 25-34 év közötti férfi nézőkre kíván hangsúlyt fektetni a csatorna, amelynek arculatát a TV2 kreatívjai alkották meg. Ehhez egy speciális technológiát használtak, amelynek lényege, hogy a szokásos másodpercenkénti huszonöt képkocka helyett negyvenet vetítenek ki, így a tulajdonos reményei szerint minden eddiginél részletgazdagabb képeket láthatnak a nézők.
A csatorna terjesztésével kapcsolatos tárgyalások a múlt év végén megkezdődtek a partnerekkel, széleskörű elérhetősége a cég szerint 2011 első negyedév végére várható. A PRO4 január 4-től már a T-Home IPTV, Sat TV és digitális kábeltelevízió szolgáltatásában is elérhető. A csatorna áprilistól elérhető lesz az AGB rendszerében, és a csatorna ekkor nyitja meg hirdetési felületeit is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.