A világ legnagyobb lapostelevízió-gyártója új modelleket mutat be az idén és igen optimista a 3D televíziók piacát tekintve. Ezt jól mutatja, hogy a most bejelentett, 10 millió darabos értékesítési cél megvalósítása azt jelentené, hogy egy év alatt ötszörösére emelkedik a márka által eladott készülékek száma.
A dél-koreai óriáscég jóval bizakodóbb, mint a szektorban a második helyet elfoglaló LG, hiszen a rivális csak 3-5 millió háromdimenziós televízió eladására számít idén. Az AP szerint a Samsung abban bízik, hogy saját háromdimenziós technológiája sikeresebb lesz, mint a vetélytársaké.
Annak ellenére, hogy az LG az előző nap mutatta be a Cinema 3-D TV technológiát, amelyet a konszern a 3D mozik számára fejlesztett, és amelyet immár a televízióiba is beépít. A Samsung vezetője szerint a Cinema 3-D TV nem számít újításnak, hiszen az LG már évek óta dolgozik rajta, ellentétben a saját, folyadékkristályos 3D szemüvegükkel, amelyet a Samsung állítása szerint tovább fog fejleszteni.
A hírügynökség emlékeztet arra, hogy bár a gyártók agresszívan próbálták terjeszteni a 3D tévéket, a forgalom egyelőre elmarad a várakozásoktól. Ennek egyik oka a készülékekhez szükséges nehéz szemüveg, valamint a kellő mennyiségű 3D tartalom hiánya, csakúgy, mint az esetenként jelentkező fejfájás és szédülés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.